Hakkımızda

Adıyaman Üniversitesi Kurumsal İletişim Koordinatörlüğü, 1 Mart 2006 tarihinde kurulan Üniversitemizin etkileşimde bulunduğu grupların olumlu düşünce ve desteğini kazanmak ve sürdürmek için yürütülen bilinçli ve planlı iletişim çabalarından oluşan yönetsel işlevin yerine getirilmesi ve Üniversitemizin kurumsal saygınlığının sürdürülmesi amacıyla faaliyet göstermektedir.

2013 yılından itibaren Basın ve Halkla İlişkiler olarak hizmet veren birim 2016 yılında yeniden yapılandırılarak Kurumsal İletişim Koordinatörlüğü adı altında Rektörlüğe bağlı bir birim olarak faaliyet göstermeye başlamıştır. 

Üniversite personeli, öğrenciler, yüksek öğretim kurumları, diğer üniversiteler, kamu kurumları, basın kuruluşları ve yöre halkının oluşturduğu kişi ve gruplar, halkla ilişkiler faaliyetlerinde üniversitemizin temel hedef kitlesidir. Kurumsal İletişim Koordinatörlüğü, bu hedef kitlede Üniversitemize yönelik olumlu düşünce ve destek sağlamak için çalışmalarını devam ettirmektedir.

Ayrıca bakınız:


Güncelleme tarihi: 27/03/2017
Uyarı: Bu sayfadaki bilgiler son olarak yukarıda belirtilen tarihte güncellenmiştir. Bu sebeple, bu tarihten sonraki muhtemel değişiklikleri yansıtmıyor olabilirler.