Hakkında
Adıyaman Üniversitesi Kurumsal İletişim Koordinatörlüğü, 1 Mart 2006 tarihinde kurulan Üniversitemizin etkileşimde bulunduğu grupların olumlu düşünce ve desteğini kazanmak ve sürdürmek için yürütülen bilinçli ve planlı iletişim çabalarından oluşan yönetsel işlevin yerine getirilmesi ve Üniversitemizin kurumsal saygınlığının sürdürülmesi amacıyla faaliyet göstermektedir.
2013 yılında Basın ve Halkla İlişkiler Koordinatörlüğü olarak hizmet vermeye başlayan birim 2016 yılında yeniden yapılandırılarak Kurumsal İletişim Koordinatörlüğü adı altında Rektörlüğe bağlı bir birim olarak faaliyet göstermeye başlamıştır.
Üniversite personeli, öğrenciler, yüksek öğretim kurumları, diğer üniversiteler, kamu kurumları, basın kuruluşları ve yöre halkının oluşturduğu kişi ve gruplar, halkla ilişkiler faaliyetlerinde üniversitemizin temel hedef kitlesidir. Kurumsal İletişim Koordinatörlüğü, bu hedef kitlede Üniversitemize yönelik olumlu düşünce ve destek sağlamak için çalışmalarını devam ettirmektedir.
Faaliyet Alanları
- Üniversitemizle ilgili tüm etkinliklerin gerekli fotoğraf ve video görüntülerinin alınarak haber yapılması
- Üniversitemiz hakkında günlük basında çıkan haberlerin derlenerek Rektörlük Makamına sunulması
- Üniversitemiz tarafından gerçekleştirilen her türlü etkinlikten (Konferans, Panel, Sempozyum, Kongre, Tören, Toplantı, Yemek, Seminer, Konser, gibi) medyanın haberdar edilmesi ve bilgi verilmesi
- Üniversitemizce gerçekleştirilen etkinliklerin yer aldığı Akademi Adıyaman Bilim Kültür Dergisi için gerekli haber ve fotoğrafların temin edilmesi
- Üniversitemiz Birimleri tarafından düzenlenen Açılış , Mezuniyet Törenleri, Konferans, Panel, Seminer, Sempozyum, Toplantı, Konser gibi faaliyetlerin internet ve diğer yollardan duyuruların yapılması
- Üniversitemizin tanıtımında kullanılan katalog, broşür, CD gibi tanıtım amaçlı materyaller için fotoğraf ve video desteğinin sağlanması